Servicegrossistene inngår rammeavtale med Thon Hotels
Servicegrossistene er stolte over å kunne kunngjøre inngåelsen av en ny rammeavtale med Thon Hotels og Olav Thon Gruppen for distribusjon av mat og drikke. Denne avtalen, med en total ramme på om lag 700 millioner kroner, reflekterer Servicegrossistenes satsing på kundetilpassede løsninger, bærekraft og lokal tilhørighet.
Morten Thorvaldsen, konserndirektør for hotell og restaurant hos Thon Hotels, uttaler: «Konkurransen på distribusjon av mat er i utvikling, og vi ser derfor meget positivt på at flere dyktige aktører er på banen. Med Servicegrossistene har vi funnet en god match, og vi har stor tro på vår nye samarbeidspartner. Avtalen er en følge av Thon Hotels’ og hele Olav Thon Gruppens ambisiøse bærekraftstrategi, som setter strenge krav til både oss selv og leverandører på blant annet lokal, kortreist mat, og råvarer som er bra for miljøet.»
Jan van der Burg, administrerende direktør i Servicegrossistene, legger til: «Vi er svært glade for at Thon Hotels har valgt Servicegrossistene på bakgrunn av vårt høye service- og tilpasningsnivå, og vår evne til å tilby konkurransedyktige priser. Det er spennende å jobbe med Thon Hotels rundt felles ambisjoner for miljø og bærekraft, og vi ser fram til å være en partner for Thon Hotels og hele Olav Thon Gruppen i utviklingen mot enda mer bærekraftige løsninger på produkter og logistikk for alle hoteller og serveringssteder i hele landet.»
Servicegrossistene ser frem til å levere mat og drikke til Thon Hotels over hele Norge og bidra til en bærekraftig utvikling i samarbeid med Olav Thon Gruppen. Vi ønsker velkommen til et nytt og spennende samarbeid!