07.12.2021 Skrevet av Sara Herregården

Leveransehistorikk og servicegrad til stole på

Restauratørene AS som står bak to av Drammens mest populære spisesteder; Anchas Bodega og Café Bragernes byttet i høst fra Asko til Servicegrossisten Øst.

De to restaurantene vil i normalår omsette for om lag 55 millioner brutto.

Når de nå driver to populære restauranter betyr det også omtrent en dobling av vareleveranser enn hva som var normalen i årene de kun drev Anchas Bodega.

De kan fortelle: med det har også viktigheten av servicegraden til våre leverandører blitt en ytterligere forsterket suksessfaktor.

Servicegrossisten Øst og ikke minst Morten har med sin leveransehistorikk og servicegrad alltid vært til å stole på. I høst så vi at tiden var moden for å styrke dette samarbeidet ytterligere, og vi valgte å gjøre Servicegrossisten Øst til vår hovedleverandør.

Med noen små innkjøringsutfordringer (som det alltid vil være) fungerer samarbeidet nå meget bra. Det frigjør energi som vi kan bruke på andre deler av driften, som igjen kommer våre gjester og ansatte til gode.

At vi har Morten som kontaktperson er ikke ubetydelig, men mer helt avgjørende. Morten er «alltid» tilgjengelig og svært opptatt av å være en profesjonell og løsningsorientert samarbeidspartner, sier Ancha og Co