24.08.2021 Skrevet av Charlotte K
Automatisk ordresplitt i nettbutikken
Servicegrossisten Øst AS innfører denne uken automatisk ordresplitt ved bestilling i vår netthandel.
Ny utsjekk i nettbutikken
Vi opplever at mange glemmer viktig informasjon når en bestilling sendes til vårt ordrekontor. Dette er informasjon som er vesentlig for at vi skal kunne levere riktig vare til avtalt leveringsdag. Automatisk ordresplitt vil redusere feil i din ordre.
- Ved utsjekk glemmer mange å trykke på avtalt leveringsdag. De som er grønn, er eneste alternativ. Eks. her skal det velges grønn i kalender som er 27. aug. 2021.
- Bestillingsfrister på bestillingsvarer blir ikke overholdt. Eks. bestiller du i dag kl: 11:00 for levering i morgen. Så kan man ikke legge inn varer som har følgende merknad på varen: KL 10, 1 VIRKEDAG FØR LEV. Eller KL 10.00, 2 VIRKEDAGER FØR LEV. Det er for sent. Nye ordre må da lages og du velger nærmeste leveringsdag som er grønn i kalender. Alle bestillingsvarer er godt merke