Kundeservice
I Servicegrossisten Øst AS setter vi kunden i fokus, og på kundeservice vil vi at alle kunder skal behandles med vennlighet og troverdighet.
Sentrale arbeidsoppgaver er:
- Behandle inngående og utgående telefoner med kunder
- Behandle kundens ordre via nett og per telefon
- Hjelpe og støtte andre avdelinger i bedriften med å yte god kundeservice
- Håndtere reklamasjoner fra kunder
- Håndtere mailkorrespondanse med kunder
- Fokusere på å gjøre arbeidet riktig første gang
Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner:
- Engasjement og forståelse for kundens hverdag
- Evne til å skape og ha gode relasjoner til dine kollegaer
- Norsk er kommunikasjonsspråket hos oss, og du må beherske dette meget godt både muntlig og skriftlig.
- Motiveres av å jobbe i et miljø med høyt tempo
- Gir 100 % service, og det er viktig for deg og alltid fullføre påbegynt arbeid
- Motiveres av å holde høy kvalitet på utført arbeid
- Høy arbeidsmoral og være til å stole på
- Selvgående og initiativrik
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- God til å håndtere endringer i avdelingen og arbeidsoppgaver
Om arbeidsgiveren
Servicegrossisten Øst AS er en del av Servicegrossistene AS og sammen med 16 andre grossister er vi landsdekkende innenfor storhusholdningbransjen.
All lager og transportvirksomhet er lokalisert på Lierskogen hvor vi er over 120 ansatte som omsatte for over 1,1 milliard i 2022
Servicegrossisten Øst AS er den nest største leverandør av matvarer til både offentlige og private Horeca aktører over hele Østlandet. Fra Dombås til Kragerø og fra Geilo til Halden.
Våre kjerneverdier er STOLT- GLAD- TROVERDIG- SERVICEINNSTILT.
Nettverk:
Facebook, LinkedIn
Sektor:
Privat Storhusholdning
Sted:
Lierskogen
Bransjer:
Storhusholdning
Stillingsfunksjon:
Kundeservice